Follow Us @pasje.magos

wtorek, 2 maja 2017

50. Wyniki majowego candy :)

Witajcie majowo!
Dziś przychodzę do Was z wynikami mojego majowego candy :) ale zanim wyniki, to chciałam się wytłumaczyć z mojej nieobecności.
Jestem na końcówce ciąży i czuję się jak słonica, a w domu jeszcze zbuntowany dwulatek, także tego ;) Będę powoli wracać do blogowej aktywności, o tyle, o ile mi na to pozwolą różne rzeczy :)

A w tym miejscu chciałam podziękować Kasi z bloga Szał Krzyżyków za maila, naprawdę to bardzo miłe, że ktoś się o mnie martwi w tym wirtualnym świecie :)

Nie przedłużając, candy majowe wygrała:

violka

Gratuluję i proszę o maila z adresem (mail na bocznym pasku bloga) :)

18 komentarzy:

  1. Cieszę się,że już jesteś i mam nadzieję, że okiełznasz Młodego Gniewnego i będziesz częściej pisać :)
    ps. czekam na wytyczne karteczkowe - nosi mnie
    ps2. Gratulacje dla Violi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wytyczne, zapomniałam :D
      Dziś poszukam i jutro podam :)

      Usuń
  2. Violi oczywiście gratuluję wygranej, a Tobie dużo cierpliwości i wytrwałości życzę. I wiesz doskonale że również się o Ciebie martwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Violi! A Ty Kochana pisz wtedy kiedy masz czas, w końcu to Kruszynki są najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To naturalne, że w końcówce ciąży trzeba trochę zwolnić. Skup się na dzieciach, a świat blogowy zawsze na Ciebie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) oraz życzę szczęśliwego rozwiązania bo to jest teraz najważniejsze:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy02 maja

    Gratulacje dla Violki i dziękuję za zabawę. Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie aż sprawdziłam i wychodzi mi, że to chyba o mnie chodzi... Dziękuję, odezwę się na poczcie.
    Dziękuję za zabawę, ale przede wszystkim teraz dbaj o siebie i dzieciaczki.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciężczyni! A Tobie kochana szybkiego rozwiązania i dużo zdrówka dla Ciebie i dzieciaczków:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni😊 A dla Ciebie szczęśliwego, bezbolesnego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę, a Violi gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni i wielkie dzięki za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla Violi a ja dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)