Follow Us @pasje.magos

czwartek, 26 stycznia 2017

22. Kreatywna kartka - wytyczne na luty :)

Pora na wytyczne lutowe :) Zasady takie same, jak poprzednio - zgłoszenia pod tym postem + wysłanie mi zdjęć gotowych kartek na maila do końca lutego :)
Przypominam, że branie udziału w kartkowaniu nie jest obowiązkowe, więc jak komuś nie będzie odpowiadał temat, to nie musi wykonywać kartek ;)

Tematy na dwie lutowe kartki, to:

Dzień Kobiet - a nuż zdarzy się okazja na zrobienie prezentu jakiejś wyjątkowej Babeczce :)
Wytyczne do kartki: motyw typowo kobiecy - buty, perfumy, sukienki, babeczki, etc. ;) liczę na Waszą inwencję twórczą :)



Temat drugi: Wielkanoc
Wytyczne: Ma być kolorowo :) Kurczaczki, króliczki, pisanki, bazie. Same bazy kartek też zróbcie w wielkanocnych, radosnych kolorach :)


I zbiorczy bannerek z wytycznymi na luty :)




21 komentarzy:

  1. Fajna zabawa, wszystkie karteczki są śliczne, ale mnie zachwyciły karteczki Hanulki są piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki dziewczyny przygotowały, może na kolejne i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm no własnie. czas był do konca stycznia przecież. Trudno. Jedną kartkę mam druga sie tworzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO właśnie wiem, że jeszcze część z Was przygotowuje karki, tak mi głupio, że taka plama wyszła z tym automatycznym postem :/ Mam nadzieję, że mimo tego, dokończycie kartki :) a ja postaram się jakoś Wam wynagrodzić moje gapiostwo.

      Usuń
    2. Nie no jasne, że dokończe:) Spoko:)

      Usuń
  4. Powstają śliczne karteczki, dziewczyny są bardzo pomysłowe i twórcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki :) Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się - to się zdarza nawet najlepszym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to robimy kolejne karteczki, tematy bardzo fajne i na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłam link do kartki Wielkanocnej, a na Dzień Kobiet są u Ciebie na mailu :)

      Usuń
  8. Czas zabrac sie do pracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe karteczki będą:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm nie zaskoczyłaś mnie tematyką - idę szukać inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem technika robi nam psikusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zabawa! A ta ślubna kartka niżej cudna, też kiedyś haftowałam ten wzór! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo już kartkuję, głównie w krzyżykach ale jak mnie natchnie to może coś podszykuję i tutaj. Kartek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, czy można dołączyć do Waszej zabawy?

    Pozdrawiam, Ela z Haftusiowej Krainy

    www.haftusiowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zrobiłam, wysłałam , nie wiem czy się liczy, bo dopiero dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)